Item Details

Invalid Displayed Gallery

PLATO CONCEPT

Projekt wnętrz sklepu obuwniczego dla dużej ukraińskiej sieci.

Przygotowany przez nas projekt sklepu był częścią szerszej strategii marketingowej obejmującej rebranding całej marki Plato. Nowe wnętrze ma umożliwić Klientom podróż do świata zagranicznych marek.

W pracowni SUMA Architektów powstał pomysł na stworzenie koncepcji wnętrza sklepu obuwniczego Plato. Wnętrze sklepu zaprojektowane zostało z myślą o szerokim gronie odbiorców, którzy chcą podróżować a także mieć namiastkę zagranicznych zakupów, jednak ograniczenia budżetowe stawiają problem w realizacji marzeń. Plato Concept skupia marki m in. takie jak: Blink, Golderr, Lobster czy też Skechers. Dzięki znakomitemu rozmieszczeniu mebli przestrzeń została tutaj świetnie zagospodarowana. Meble, w zależności od wariantu, są albo zaprojektowane na nowo albo przeniesione z istniejących lokali. Pomarańczowo – czarne wnętrze z białymi meblami jest dobrze widoczne dzięki zamontowaniu dużych, przeszkolych witryn. Żywa kolorystyka ma przyciągać klientów do wnętrza. Przemyślany projekt umożliwia osiągnięcie przewagi konkurencyjnej. Oświetlenie to spora ilość lamp, które zostały zamontowane na metalowych listwach, na całej powierzchni sufitu. Dzięki temu każda strefa jest dobrze doświetlona. Architekt wnętrz nie zapomniał również o najmłodszych, dlatego w sklepie znajduje się także wyodrębnione miejsce dla dzieci.

Jeżeli chcesz aby wnętrze sklepu było zaprojektowane w sposób funkcjonalny a także przyciągało klientów swoim nowoczesnym designem to dobrze trafiłeś. W pracowni SUMA Architektów zostanie opracowany projekt sklepu, który spełni twoje oczekiwania.


  • Client: PLATO
  • Skills: Kijów, Ukraina,
  • Author Name: SUMA Architektów
  • Author URI: Jakub Jan Surówka, Michał Matejczyk, Paulina Wacławik
  • Release Date: 1 September 2014